reklama

predavačka

Snažím sa poukázať na to ako sa správame v obchode, je to len môj pohľad na situácie, a je to o tom čo som si zažila....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dávno som už nepísala, ale dianie v posledných dňoch ma donútilo... 

Takže, som mladá žena ktorá zodpovedne chodí do práce, platí účty, upratuje, varí a perie a snaží sa žiť ako najlepšie vie. 

Mám dobrú prácu, výplata mi nemešká s vedením sa dá, môžem si povedať svoj názor, niekedy však nie je pochopený ale to sa nám každému stáva, nik po mne nekričí, ani ma s bičom nenaháňajú do roboty, ani ma neurážajú no proste tak normálne.... Snažím sa byť zodpovedá, a keďže pracujem s ľuďmi tak sa snažím aj prezentovať, milým slovom, úsmevom, upravenosťou, príjemným vystupovaním. Neraz sa mi stalo že ma niekto vytočil, neraz ma urazili alebo mi vynadali a poslali do ..... ja som však taká nikdy k zákazníkovi nebola, nikdy som nenadávala za to čo sa deje u mňa doma, nikdy som po ňom " nelúskala prstami " keď som mu chcela povedať, čo som zistila o dostupnosti nejakého produktu, nikdy som mu výdavok nehodila na pult, že by mu mohlo niečo z peňazí aj spadnúť. Ja MÁM SVEDOMIE ČISTÉ !!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každému z nás záleží na niečom inom, to chápem, každý má svoje nároky a požiadavky toto všetko je normálne ľudské, každý máme právo na normálnu existenciu, žijeme v demokracii ale toto...

ALE TOTO ??? TOTO ???

Príde do obchodu, o pozdrave chúďatko nevie ani čo to je, nejaké oslovenie alebo prosba o pomoc ? cccc nebuďme smiešny, vôbec... Niečo sa mu zapáči, a príde ten čas že niečo potrebuje, zistí že v predajni sú aj predavači, príde opäť nepozdraví, rovno začne hovoriť, vravíš si ok, nie každého vychovali, zisťuješ mu čo treba, odpovedáš mu, stačí mu to odchádza znovu medzi regále... Po chvíľke zistí že potrebuje tvoju pomoc, totiž si nevie vybrať vec z regála, okej ideš tam, vyberieš mu spacák z regála ktorý je pred ním, prečítaš mu cenu a tu začne problém, na vystavenom kuse je omylom vymenená cenovka lacný má drahšiu cenu a drahý lacnejšiu no v regáli to je v poriadku, ako ja tak aj on poznáme zákon o ochrane spotrebiteľa, čiže áno má nárok na tú vec za lacnejšiu sumu. Ideme ku pokladni, stále s tebou rozpráva ako s handrou, o tom že či poznám zákon o ochrane spotrebiteľa a že ako on má na to nárok a ako ho nič nezaujíma.... Ja mu na to odpovedám že v poriadku, samozrejme že to tak bude. Na to z môjho výrazu začne šípiť že som človek, a jeho tón a arogancia sa ma ako ženy dotýka a začne ale nebuďte nahnevaná, viete ten zákon o och..... áno áno viem, nebojte sa, aha máte tam tú sumu len i myslím že existuje aj právo na omyl, jeden úsmev a pán si konečne po pol hodine dáva dole slnečné okuliare, zaplatí, ospravedlňuje sa a odchádza do športového auta z ktorého " mláti " hudba po najbližšie sídlisko.... Ok vravíš si kašlem na to, takých tu bolo a aj bude, však aký sú ľudia, áno máš pravdu učím sa kašlať na to, ale maj 6-8 takýchto zákazníkov v priebehu dňa, správaj sa podľa firemného bontónu, mysli na to čo ti treba nakúpiť, a čakaj na mobile ako sa zmení vážny zdravotný stav rodinného príslušníka. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príde do predajne, má so sebou aj asi 3 ročné dieťatko, prechádza sa predajňou, pozerá veci, vyberá a nakupuje, taká "normálka" na víkendové poobedie. Ja som stihla poupratovať, podokladať, ísť na obednú pauzu a v tom ako som sa vracala ma volá kolega, pani nemohla platiť u neho lebo technika zlyhala a nefungoval terminál tak u mňa, dobrý deň nech sa páči, nablokujem pár vecí pýtam sa či si bude žiadať tašku, odpovedá áno, vyberám tašku, začnem baliť čo som nablokovla lebo sa mi nedá hýbať na pulte a začne to . . . . Dajte to sem láskavo, budem si to baliť sama lebo mám toho veľa, jasne nech sa páči, podávam jej tašku a čo sa stane ???? Začne vrieskať !! VRIESKAŤ !!! VRIESKALA PO MNE A URÁŽALA MA !! Že to sa deje len tu na Slovensku, že či som tu za trest, že nie sme rovnocenné kamarátky, že mám láskave blokovať, že čo na ňu dívam... nádych - výdych, pýtam sa jej pokojným hlasom že čo som jej povedala také neúctivé že sa takto ku mne správa a ona zvrieskla že nič, absolútne zmetená na ňu dívam, nechápem, začínajú sa obzerať ostatní zákazníci, pani doblokujem, zaplatí a začne po predajni hľadať svoje dieťa, našla ho pri posteliach, tam ho dobre zmlátila, dieťa s ňou nechcelo ísť nechala ho húkajúce pri kasácha a odišla z predajne. Po chvíľke sa vráti, zdrapne dieťa za ruku pri dverách ho opäť vymlátil a pokračovali do auta. Ostatní zákazníci sú zrazu starí známi, a rozprávajú o tom aká to bola hlúpa hus, ako si z toho nemám nič robiť a mám na ňu kašlať... Áno, vrelá vďaka za podporu, a poukázania na to že som ozaj neurobila nič zlé, že sa pani prišla na mne len " povoziť" ale aj tak....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je toto normálne ?

Čo sa stalo keď sa ku mne takto chováš ?

Zabúdaš že som človek ? 

Že som žena ! 

A mám city !

Odmietam toto tolerovať, odmietam sa k tebe správať milo, odmietam ti pomáhať, ODMIETAM.... 

Zaujíma ťa to že je nedeľa a ja tam stojím a pracujem aby si mal kde so svojou rodinou stráviť poobedie? Zaujíma ťa, že môžem mať ťažký čas a vysporiadavam sa s ťažkým ochorením v rodine, s nedávnym úmrtím matky ????

NIE NEZAUJÍMA ŤA TO !!

A ani nemusí !!! Je to všetko moja vec, sú to moje problémy. ALE - nevešiam ti to na nos keď prídeš, nedávam to najavo v slovách a správaní, pomôžem ti keď niečo hľadáš, poradím ti čo sa oplatí, pozriem ti kedy bude lepšia cena, správam sa k tebe ako človek, nerobím si s teba srandu, nezosmiešňujem ťa.... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

TEŠÍM SA NA TVOJU NÁVŠTEVU ! 

Paula Daubner

Paula Daubner

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá pani manželka, panička svojho psa, obdivovačka ľudských možností a milovníčka anatómie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu